Un OZN observat de NASA pe Marte?

Vanatorii de OZN-uri cred ca au descoperit o noua imagine a unui UFO ("Unidentified flying object", adica "Obiect zburator neidentificat"), de aceasta data pe cerul lui Marte. Ei sustin ca Roverul Curiosity de pe Marte ar fi surprins o astfel de nava extraterestra, ce apare ca un obiect stralucitor lasand o urma pe cerul martian intr-o inregistrare video preluat de la serverele NASA.

Potrivit site-ului Bublews, "marirea imaginii acestui obiect lasa sa se intrevada un varf sferic al unei mase sferice si ceva parand a fi o ejectare a unor gaze de propulsie din partea ei inferioara."

Conform site-ului ufosightingsdaily, " un alt OZN a fost detectat de Roverul de pe Marte. Daca privesti cu atentie, de aproape, poti vedea o urma lasata de el in spate, OZN-ul parand ca se deplaseaza catre partea din dreapta sus a imaginii."

Multe fotografii in care vanatorii de OZN-uri pretindeau ca at fi observat obiecte misterioare din ceruri s-au dovedit a fi totusi pozele unor meteoriti. Intr-unul din comentariile acestui video de pe YouTube se spune, "Sunt sigur ca vor gasi scuza altui meteorit dar urma de pe cer a acestuia a aratat cu totul altceva."

Unii OZN-auti sunt de parere ca acesta nu este prima dovada a vietii extraterestre furnizate de Roverul de pe Marte. In luna mai 2013, un blogger focalizat pe subiecte stiintifice, a afirmat ca a zarit un fel de soparla strecurandu-se pe solul lui Marte intr-o fotografie preluata de la Roverul Curiosity. Aceasta "descoperire", postata pe "UFO Sightings Daily," a dat nastere unor incitante teorii ale conspiratiei potrivit carora NASA ar incerca sa adapteze forme de viata de pe pamant pe Marte din interese stiintifice pastrate in secret.

Roverul Curiosity a ajuns pe Marte pe 6 august 2012, si isi petrece de atunci timpul investigand si analizand teritoriul si geologia planetei rosii. In valoare de 2,5 miliarde dolari, acest vehicul a fost trimis pe Marte pentru a scoate la iveala daca aceasta planeta asemanatoare pamantului a avut vreodata substantele chimice si mediul propice pentru dezvoltarea vietii microbiene.

Articole din acelasi domeniu pe Blogul Dianei:

Documente FBI despre extraterestri si farfurii zburatoare

O piatra misterioasa in fata Rover-ului de pe Marte
Un OZN observat de NASA pe Marte? Un OZN observat de NASA pe Marte? Reviewed by Diana Popescu on ianuarie 29, 2014 Rating: 5

3 comentarii:

1. sincer??credeti in OZN_urri?eu,nu prea cred!des,i poate sunt dovezi palpabile,parca nu pot crede!ca fiinte cred ca suntem singuri in univers!poate ma insel,nu va suparati e o parere a mea!OMUL,singura specie cred eu,poate o fi existand si alte fiinte vii?nu cred,dar orice e posibil!

RăspundețiȘtergere
  2. Din moment ce exista atatea dovezi! cred in OZN.

RăspundețiȘtergere
  3. si daca sunt dovezi fabricate?de unde stiti ca sunt reale????in ziua de azi,orice se poate,fabrica!

Un produs Blogger.