Cum sa alegi o firma de web design, SEO si marketing online?

Daca te-ai decis sa-ti faci un site si nu te multumesti cu jumatati de masura, trebuie sa iei in considerare instrumentele cheie: web design, web development, continut, gazduire, cautare, SEO, SEM, social media, marketing online, statistici site, harta site, si multe, multe altele, fara de care nu poti exista online.
Stiu ca sunt multe si complexe, insa degeaba ai un site bun, daca nu esti gasit de cei care te cauta sau ai vrea sa te gaseasca!
De aceea, iti prezint, astazi, un serviciu specializat, care iti ofera tot acest de pachet de servicii la un loc: MdcSoft Servicii Dezvoltare Web

Desi cei mai multi dintre oamenii care vor sa fie vizibili pe internet au cu adevarat ceva de spus sau de oferit lumii, adeseori, nu stiu, ori, si mai grav, nu sunt constienti ca nu au habar, nu au pregatirea necesara pentru a-si dezvolta site-ul.

Iata cateva intrebari de baza la care trebuie sa iti raspunzi si pentru care sa ceri solutii eficiente de la o autentica firma de web design si web development:

Servicii Dezvoltare Web


Cum vor ajunge oamenii pe site-ul meu? Mai precis, ce fel de tehnici de marketing sunt cele mai productive in atragerea audientei pe website-ul meu?

Ce inseamna optimizarea de pe motoarele de cautare? Ce reprezinta publicitatea PPR (pay-per-click)?



Ce este social media ori, care sunt cele mai importante site-uri de socializare de pe internet si cum se poate face o promovare eficienta a site-ului tau pe ele?

Ce semnificatie are PR-ul (Google Page Rank)?
Desigur, poti afla raspunsurile la astfel de intrebari "frunzarind" netul, consumandu-ti timpul si efortul, adeseori fara a-ti clarifica 100% suta incertitudinile...

De ce sa nu apelezi, asadar la o firma specializata, in stare sa lucreze pentru tine cu un cat mai mare randament?
Pentru a-ti fi si mai clar ce anume implica un site propriu, ar trebui sa insist asupra unor intrebari simple, chiar de bun simt...

Ce fel de oameni iti vor accesa site-ul? In principiu, website-ul tau ar trebui sa "ia de mana" vizitatorii si sa ii ajute sa gaseasca ceea ce isi doresc. In mod frecvent, persoanele care isi doresc sa gaseasca ceva pe net nu au deloc rabdare. In cateva secunde, ele vor sa afle ce au de facut. Sa se inscrie pe site-ul tau? Sa dea click pe un anumit link pentru a descoperi mai mult din ceea ce ii intereseaza? Atunci cand ai invatat ce fel de oameni ajung pe site-ul tau, trebuie sa realizezi ce poti sa faci pentru a-i satisface si a-i convinge sa revina pe pagina ta web. Este necesar sa iei seama de ceea ce isi doreste majoritatea si sa inlesnesti o navigare cat mai usoara si mai clara pe website-ul tau? Ti se pare ca este simplu?

Ce fel de intrebari isi pun vizitatorii site-ului tau, mai cu seama atunci cand ajung pentru prima oara pe el? Am ajuns la locul potrivit?
Daca ai un site specializat pe vanzari sau pe servicii, isi pot pune intrebari de genul: "De cat timp este in afaceri acest site?", "Imi pot permite preturile de aici? Nu cumva pot gasi ceva mai ieftin in alta parte?", "Pot avea incredere in produsele sau serviciile care mi se ofera aici? Ce garantii am?", "Cum pot contacta cat mai repede persoanele de pe acest site?"
Ei bine, in astfel de cazuri, trebuie sa faci cat mai vizibile optiunile dorite de vizitatorii tai, sa le anticipezi si sa le amplasezi acolo unde pot fi vazute cel mai bine! Exista studii si metode bine puse la punct din aceasta perspectiva, care iti garanteaza faptul ca cei care vin pe website-ul tau vor fi satisfacuti!

Ce iti doresti sa faca vizitatorii de pe site-ul tau? Sa iti dea rapid un telefon? Sa-ti transmita degraba un e-mail? Sa se inscrie in website-ul tau? Sa cumpere online ceva de pe el?
Un site bine realizat, cu un design si un continut adecvat, iti calauzeste vizitatorii chiar acolo unde vrei tu!
Daca vinzi ceva, ii poate convinge sa cumpere cat mai curand un produs,
daca oferi un serviciu, le poate demonstra ca le poti da exact lucrul de care au nevoie, in conditii mult mai avantajoase decat s-ar fi asteptat!
Se impune sa fii cat mai limpede si mai concis! Nu iti lasa vizitatorii sa stea pe ganduri!

Cati vizitatori ai vrea sa ai zilnic pe site-ul tau?
Chiar daca ai un website comercial, ar trebui sa-ti dai seama ca nu toti cei care iti intra pe site se transforma automat in cumparatori.
De fapt, potrivit, statisticilor, asa-zisa rata medie de conversie de pe internet este de circa 1%, ceea ce inseamna ca numai unul dintre 100 de vizitatori iti va deveni client.
Tocmai de aceea, se impune sa atragi cat mai multe persoane pe site-ul tau! Pentru a face asta, trebuie sa exploatezi cat poti de bine retelele de socializare: Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, RSS Feed, si multe altele, si, crede-ma pe cuvant, nu este deloc usor sa iti largesti contactele de astfel de siteuri de media.
Inca un motiv sa faci apel la o firma specializata in servicii de dezvoltare pe web, avand potentialul sa iti puna la dispozitie atuurile de baza ale reusitei pe intenet: web design, web development, continut, gazduire, cautare, SEO, SEM, statistici site, harta site, social media, marketing online.

Unde caut loc de munca pe internet?
Cum sa eviti sa fii mancat de Penguin3- via Neil Patel?
Author Rank- un nou instrument Google
Google,da-mi 6 numere norocoase!





Cum sa alegi o firma de web design, SEO si marketing online? Cum sa alegi o firma de web design, SEO si marketing online? Reviewed by Diana Popescu on ianuarie 30, 2015 Rating: 5

Un comentariu:

  1. Iti dau perfecta dreptate trebuie sa apelezi la firme specializate dar se poate sa ai si noroc sa cresca site-ul super articol mersi frumos admin este tare rau

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.