Peştii din vise | Interpretare şi semnificaţie vise

Peştii din vise semnifică latura ta emoţională, mesaje, revelaţii venite din subconştient, acţiunile sau decizile tale bazate pe intuiţie, pe instincte, dar simbolizează totodată divinitatea sau superioritatea ta spirituală.

Atunci când visezi că prinzi un peşte, acesta înseamnă adeseori un gând neconturat până acum sau un impuls subconştient care prinde contur, este adus la suprafaţă. Prinderea unuia alb poate reflecta întrebările, investigaţiile tale privind credinţele tale spirituale.

Într-o interpretare diferită, dacă ai visat că prinzi un peste, îndeosebi unul mare, înseamnă că eşti pe cale să "pescuieşti," să aduci către tine o persoană de care ai nevoie sau pe care o doreşti, că eşti pe punctul să scoţi din adâncurile "apei" o comoară, un lucru foarte important pentru tine.

Un vis de-a lungul căruia vezi cum un peşte mic atacă unul mai mare dă de înţeles că nu trebuie să subestimezi forţa cuiva aparent slab din imediată ta apropiere. În funcţie de ataşamentul afectiv faţă de peştele mic sau de cel mare ţi se dezvăluie ceva despre tine însuţi. În primul caz, ţi se oglindeşte ambiţia şi capacitatea de a te afirma şi a ieşi învingător în ciuda faptului că alţii îţi diminuează abilităţile, personalitatea. În al doilea caz, te poţi simţi agresat în lumea reală de cineva care ţi se părea până acum neînsemnat ori nedemn de luat în seamă.

Un peste neobişnuit de mare care te atacă în vise sugerează că eviţi probleme emoţionale ori sentimentale ce tind, din această pricină, să capete o amploare tot mai mare. Întrucât îţi reprimi prea mult simţămintele, eşti pe pragul de a-ţi pierde echilibrul interior.

Visul unui peşte gigantic încercând să te mănânce înseamnă că nişte oameni puternici sau influenţi se străduiesc să îţi pună beţe în roate, să-ţi îngrădească acţiunile şi exprimarea abilităţilor personale.

Visele despre un peşte care îşi croieşte liniştit drum prin apă poate să simbolizeze conceperea unui copil. Unele femei au astfel de vise atunci când ajung să fie gravide.

Dacă visezi că mănânci peşte îţi sunt aduse în prim plan credinţele, spiritualitatea, energia şi esenţele vitale. Poate fi vorba despre o hrană pentru suflet.

În eventualitatea că te-ai visat gătind peşte, ţi se semnalează că treci printr-o evoluţie, beneficiezi de revelaţii ţinând de cunoaştere şi simţăminte spirituale.

În cazul în care te visezi curăţând peşte ţi se indică faptul că îţi înnăbuşi autenticitatea interioară, îţi falsifici emoţiile pentru a te integra printre alţii. Această cenzură aplicată ţie însuţi poate da naştere unei revolte a subconştientului, a lumii tale interioare.

Oasele de peşte zărite în vise sunt conectate cu vechi sentimente, gânduri, idei care au fost scoase la iveală de multă vreme. Toate acestea au fost bine încorporate în persoana ta şi te ajută să te dezvolţi, să îţi lărgeşti aria cunoaşterii.

Atunci când visezi o anomalie, un peşte cu picioare, eşti îndrumat să te lepezi de comoditate, să ieşi din zona ta de confort pentru a-ţi extinde cunoaşterea şi înţelegerea lumii.

Un pescar apărut în vise denotă că încerci să "prinzi" sau să găseşti ceva important în viaţa ta lucidă. Poate că eşti în căutarea unor indicii legate de o problemă ori o decizie.

În acelaşi timp, un vis pe parcursul căruia pescuieşti sugerează că te confrunţi cu emoţii, sentimente reprimate până acum, care îşi forţează calea spre zona ta conştientă. Dacă te visezi pescuind la copcă, de sub gheaţă, înseamnă că reuşeşti să treci dincolo de o barieră emoţională puternică şi eşti pus în faţa unor simţăminte stânjenitoare, dificile eliberate de subconştient. Într-o altă interpretare, ţi se dă de înţeles că ai nevoie de relaxare şi odihnă.

Aripioarele unui peşte sunt simboluri onirice ale unei mişcări pozitive prin viaţă, a abilităţii tale de a te lăsa în voia curentului şi a profita astfel de oportunităţi.

O baltă sau un lac cu peşti din vise reprezintă impulsurile tale subconştiente care îşi fac loc încet, pe îndelete spre raţiunea ta. Dintr-o altă perspectiva, îţi sunt simbolizate sentimente pe care trebuie să ţi le stăpâneşti, să le ţii în frâu.

În cazul când vezi sau mănânci într-un vis ochi de peste, ţi se dă de înţeles că trebuie să câştigi o perspectivă mai largă asupra unei situaţii din existenţă. Dacă ochii peştilor sunt extrem de mari, ţi se atrage atenţia că trebuie să priveşti mai adânc, mai limpede o circumstanţă de viaţă.

Cârligele de prins peşti visate sunt asociate cu idei sau realităţi pe care trebuie să le prinzi, să le extragi din afară. Totodată, ţi se sugerează că eşti prins fără voia ta de ceva sau de cineva. Poate că eşti în pericol să fii tras pe sfoară, înşelat...

Undiţa din vise simbolizează căutările tale, explorarea ta în regiunea subconştientă a sinelui. Eşti gata să înfrunţi probleme şi emoţii reprimate mult timp.

O plasă de pescuit visată implică un sentiment de vinovăţie, teama de a nu fi prins în vreme ce săvârşeşti ceva oprit sau care nu este pe placul altora.

Atunci când visezi peşti stricaţi sau putreziţi, ţi se trage un semnal de alarmă faţă de o supărare sau un necaz care îţi iese în cale sub forma unei bucurii ori a unui eveniment fericit.

Fie ca găurile din plasa ta să nu fie mai mai mari decât peştii din ea.

Te mai poate interesa în Blogul Dianei:

Focul din vise | Interpretarea şi semnificaţia viselor

Florile din vise | Interpretarea şi semnificaţia viselor

Uşa/poarta din vise | Interpretare şi semnificaţie vise
Peştii din vise | Interpretare şi semnificaţie vise Peştii din vise | Interpretare şi semnificaţie vise Reviewed by Diana Popescu on martie 05, 2016 Rating: 5

23 de comentarii:

1. Buna ,am visat ca eram pe fundul oceanului impreuna cu sotul meu si aveam o disputa.Atunci a trecut pe langa noi o balena uriasa care aproape ne lovea daca nu ne feream .Dupa ce a trecut a intors capul si s-a uitat la mine cu multa iubire.

Răspunsuri
    1. Buna, Petronela. Disputa de pe fundul oceanului reflecta o neintelegere asupra unei chestiuni importante, profunde din viata reala. Cu toate acestea, un eveniment major din traiul vostru in doi, unul fericit, promitator, poate neasteptat, va ajuta sa depasiti disputa voastra.

Ștergere
  2. Eu am visat ca eram la mine in bucatarie si aveam 2 pesti mici cumparati intr-un pahar si cautam ceva mai mare in ce sa ii pun si cand i-am mutat intr-un castron au murit dar dupa 3 secunde au inviat. E foarte ciudat

Răspunsuri
    1. Inseamna ca nu trebuie sa renunti la un vis ori la o aspiratie care pare sa nu aiba sorti de izbanda. pana la urma, te vei bucura de succes.

Ștergere
  3. Buna Diana. Eu am visat ca doi pesti si doi vulturi, toti de culoare roz erau asezati in stanga mea pe o masuta la nivelul ochilor. Eram cu tatal meu si asteptam sa-i mancam. A venit un barbat si ne-a aratat cum sa luam vulturul de gheare. La luat, la aruncat in sus, la rasucit si la pus la loc. Ne-am amuzat. Dar nu am mancat. Mie imi placeau ca erau frumosi. Gaba.

RăspundețiȘtergere
  4. Buna ,am visat multiiii pesti enorm de multi intr-o balta la mica adancime circa de max 1M ,eram eu si cu inca un verisor si se facea ca am prins multi pesti cu mana si pesti marii si mici io am mers cu multi pesti acasa si mari si mici si i-am taiat si iii puneam in congelator😂 dar nu i-am gatit

5. Buna ziua,am visat ca aveam pofta sa mananc peste si m am dus la cineva care mi a dat un peste mare si frumos dintr un butoi plin de pesti dupa care m am vazut alegand oase sa mananc carnea cu f mare pofta si nerabdare. Multumesc

Răspunsuri
    1. Buna, Raluca. Visul tau marturiseste fie despre nevoia ta de a ajunge la o implinire spirituala si a depasi conjuncturile sordide ale traiului zilnic, fie despre nazuinta de a arunca deoparte necazurile care te sacaie de multa vreme si a te bucura cat mai mult de viata.

6. Buna Diana,

Am avut azi-nopate un vis ciudat: se facea ca tin in brate un peste destul de mare si ma gandeam cum sa fac sa-l tin in viata. Imi amintesc ca l-am luat din frigider si misca. La un moment dat m-am oripilat (mie in realitate nu imi place pestele, mi se face rau de la iz), mi s-a facut rau, simteam ca am reflexe de voma si am inceput sa vomit. Pe masura ce vomitam, tot mai rau imi era...

Ce inseamna oare?

Multumesc,

Alina

RăspundețiȘtergere
  7. Buna, am visat multi soricei si parca erau in casa mea...parca erau in alta parte,si in vis aparea si fostul meu sot.iar eu eram ingrozita de cati soricei apareau.
    Ma poti ajuta cu o interpretare?
    Multumesc

RăspundețiȘtergere
  8. Bună ziua am visat ca eram la o piață și pe taraba erau câțiva pești mari care trebuia sa fie preparați pentru pizza (știu ca pare o prostie peste cu pizza) vânzătoarea îmi spusese mie și lui mama sa curățăm pestele dacă vrem sa mâncăm pizza cu peste deasupra .și în timp ce curata mama mea pestele au venit 2preoti și unul din ei s-a asezat lângă vânzătoare așteptând și el sa mănânce pește.

9. Buna ziua Diana.am visat ca aveam un peste nu prea mare,cam cat un macrou,gri inchis.sotul a gasit un bazin cu apa curata intr-o cladire si a eliberat pestele seara acolo intrucat bolul nostru era deja prea mic pentru acel peste.dimineata urmatoare cand am mers sa vad si eu pestele acesta era atacat de un crap maaare si pestele nostru sangera mult in apa aceea foarte curata.l-am scos repede si l-am pus in bol dar deja si s-a umplut bolul de sange.sotul meu a fost nevoit sa-i taie burta pentru a scoate din el un fel de pungulite cu apa.acum nu mai sangera,desi era asa taiat dar traia cu toata burta spintecata.ma gandeam ca sufera si tocmai cand ii sugeram plina de remuscari sotului meu sa-l omoare de tot ca sa nu mai sufere m-am trezit.stiu ca-i plictisitor dar toate visele mele sunt foarte complexe si mi le amintesc cu lux de amanunte si trairi.

10. Bună
    Am avut aseară un vis pot spune umpic înspăimântător în care eram pe marginea unui lac nu foarte mare, parca era în interitoriul unei pestele și erau mai lupti pești dar pe fundul lacului mai la i depărtare am văzut u peste mare care se numește Stiuca dar avea un bot anormal de lung , era sperietor iar atunci mam dus la un om cred ca era tata și își spus sa sa dea repede sa o prindă... visul a avut mai multe scene care nu mi le amintesc . ÎmI poate spune cineva dacă a visat asa ceva sau ce înseamnă.

RăspundețiȘtergere
  11. Am visat azi noapte ca eramcu cineva intr-un locstramt unde intr-un vas ff mare erau o multime de pesti mari f mari pe care respectivul ii tria si ii punea parca in alt vas
    Si parca venise cineva o persoana rea care ne-a intrerupt activitate iar eu mai tarziu il intrebam pe cel cu pestii ce s-a intamplat ce a facut acea persoana iar acela imi spunea ca nimic rau
    ce inseamna ??!

RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua ! Am visat ca eram pe o margine de rău și mă uitam la o găleată plină de pesti undeva la fro 5 m mai era o găleată mai mică dar tot plină cu pesti ce înseamnă?

13. Buna ziua , am visat ca invercam sa prind un peste mare , era uj crap cred , el deja era agățat in undita dar nu aveam putere sa îl trag , acel peste manca si omora foarte multi pesti mai mici , chrat vedeam cum îi manca si ii vedeam si pe cei morti cum plutea. Va rog am nevoie de raspuns

14. Am visat ca eram lângă Dâmbovița si peștii săreau din apă pe margine! Am luat 4 mai mari (aproximativ 800 - 900 g) dar după am rămas cu ochii la un altul mai mare (cam la 2-3kg) si apoi m-am trezit! (Nu sunt pescar si nici nu imi place să pescuiesc)

RăspundețiȘtergere
  15. Am visat ca mancasem peste impreuna cu o femeie care o admir enorm, eu mancasem si oasle (era peste la conserva) ea insa a lasat oasele in farfurie, fata de masa era alba imaculata si farfuriile albe si ele de ceramica (a mea era murdara de sos, a ei la fel insa cu oase) ... nu mai era nimic alceva pe masa, ea statea lateral in drepatta mea la o distanta mai indepartata !!!!!

16. Buna Diana, nu stiu daca te mai uiti la comentariile acestui articol, a trecut ceva timp.... Am visat ca baiatul de care sunt indragostita si care nu vrea o relatie cu mine pe motiv ca intre noi este doar atractie(parerea lui)statea in apa, aproape de mal si langa el innotau foarte multi pesti, si el i lua in mana si le dadea solzii jos! Ai ideea ce ar putea insemna? Please!

17. Am visat multi pesti super colarati inotand intr o apa limpede...erau asa de multi si la un momendat i am vazut cum zburau😞si nu i mi venea a crede ...am vrut sa ii arat si sotului ce am vazut dar nu am reusit...

RăspundețiȘtergere
  18. Buna. De curând am visat ca mergeam cu picioarele printr un rau si erau foarte multi pestisori micuti alburii pareau a fi morti dat nu sunt sigura,si ii adunaș din apă iar ultimul părra sa fie viu dadea sa șiste putin

19. Eu am visat un vapor cu multi pești mici și trebuia sa iei peste și să fugi de cineva care te alerga și eu. Umplut 2 buzunare și am fugit