joi, 19 mai 2016

Ce poate oferi un eveniment corporat în 2016?

firme de evenimente corporate in 2016


Cel mai important rol al unei firme de evenimente corporate este de a crea un cadru perfect în care oaspeţii sunt relaxaţi şi au sentimentul că aparţin unui grup elitist sau al unei echipe ce funcţionează excelent în cadrul unui business, se simt bine împreună sau sărbătoresc o anumită ocazie. 

Prin organizarea acestor evenimente o companie poate obţine următoarele avantaje: 
- creşterea notorietăţii o vizibilitate superioară, 
- obţinerea unui avantaj competitiv al brandului, 
- lărgirea atât a portofoliului de clienţi cât şi cea a furnizorilor, 
- dezvoltarea relaţiilor cu partenerii de afaceri, 
- aflarea noilor tendinţe în domeniu sau industrie, precum şi anoilor pieţe de desfacere pentru serviciile şi produsele pe care compania le produce. 


Pentru că planificarea unor asemenea evenimente corporate este o provocare event planneri bine pregătiţi, cu o dată de baze fabuloasă, cunoştinţe şi abilităţi organizatorice îţi stau la dispoziţie, precum proechipa de la Corporate Events din București. 
Ce tipuri de evenimente corporate asigură aceştia şi ce produse interne îți pun aceștia la dispoziție? 
Ca atare, existe trei mari categorii de evenimente corporate pe care aceştia le asigură: 
1. Evenimentele de afaceri în care oamenii de business se întâlnesc, de obicei, pentru a face schimb de idei, pentru a comunica problemele care se pot ivi într-o afacere şi pentru a găsi cele mai bune soluţii pentru acestea; 
2. Evenimentele de promovare la nivel local sau naţional prin campanii realizate în fiecare oraş mare din ţară şi care presupun lansări de produse, branduri, firme sau servicii noi; petreceri şi aniversări tematice pentru parteneri şi clienţi. 
3. Evenimentele artistice integrale prin care sunt la dispoziţie tot ce ţine de entertainment- de la recuzită, costume, elemente decorare locaţie, cadouri personalizate, până la servicii de pază şi securitate, promoteri şi hostess. 
De asemenea, echipa organizatoare a evenimentului dispune şi de mijloacele interne pentru un eveniment, precum: 
- standuri pentru expunere produse, 
- semnalistică: de interior, de exterior, 
- sisteme expoziţionale: roll-up, pop-up, mese sampling. 
- printuri de mici şi mari dmensiuni: banner-e, mesh-uri, canvas etc. 
- tipar digital şi offset: broşuri, volante, flyere, cataloage prezentare etc.
- grafică şi design: DTP, design 2D şi 3D. 

Reuniunile în cadrul unui eveniment corporat adună oamenii cu aceleaşi interese sau care au un singur scop să îţi reprezinte compania.
O petrecere corporată nu este doar o simpla parte din cultura unei companii de succes, ci este o unealtă principală, care aduce creativitate și productivitate unui business.

Niciun comentariu: