Filme online- tendinte in 2013

Am dat unda verde la Guest Post-uri..!

Filmele online reprezinta una dintre cele mai noi tendinte in mass-media acum in 2013. 

Cu scopul de a tine pasul cu aceasta si totodata de a ramane in fruntea competitiei, multe companii sunt decise sa utilizeze filmele online, ca parte a strategiilor lor de promovare. 

Aceasta forma de mass-media poate crea extrem de multe avantaje in afirmarea online a unei noi si promitatoare afaceri. 

Filmele online creeaza o interactiune  excelenta intre o firma si clientii sai actuali sau viitori parteneri.,  cu potentialul pe care il au la dispozitie, gratie eficientei comunicarii prin efectele vizuale si cele audio. 

În 2013, este mult mai usor, comod si practic, sa se un dea click pe link-ul unui film decat sa se  parcurga o pagina text. 
Oamenii isi doresc informatii in timp util si care se pot accesa fara mari dificultati, iar  filmele permit acest lucru..

Exista mai multe moduri in care o firma poate utiliza filmele online in avantajul ei: 
filmele pot descrie un produs sau serviciu, in detaliu, fara nici o confuzie. 
Blogurile cu filme online pot fi accesate pentru a primi telespectatorii unor siteuri web sau  pot impartasi informatii despre firme. 
Conferintele filmate pot fi utilizate de catre intreprinzatori pentru a ramane in contact permanent cu clientii si partenerii lor, la un nivel mai personal.

Publicitatea online s-a dovedit, de asemenea, a fi o modalitate eficienta de inducere a traficului pentru siteuri..
Atunci cand un anunt contine un link de  la un site sau numele  site-ului firma, este destul de probabil ca privitorul va vizita site-ul. 

Firmele pot obtine recunoasterea brand-urilor lor mult mai usor si cu o viteza uimitoare, pentru ca un film bun este cel mai grozav mod de a raspandi mesaje publicitare.

Un studiu recent realizat de Asociatia Editorilor Online, a constatat ca 69% din utilizatorii online au urmarit filme online si ca 24%  face acest lucru cel putin o data pe saptamâna. 
Din cei intervievati s-a constatat ca 66% au vazut un anunt cu filme online, 40% au vizitat un site mentionat in anunt, iar 15% au solicitat informatii despre produs.
Astfel plasarea linkurilor respective pe filmele publicitare si folosind cuvinte cheie cu impact la publicul online devine  o modalitate de succes de a face publicitate de calitate afacerii.

Dupa ce clipurile au trecut de-a lungul vremii, mai intai din om in om, apoi prin intermediul e-mail-uri trebuie sa recunoastem ca filmele sunt un mod excelent de promovare aunei afaceri, unui brand sau produs.

Cu drept de continut si redare, filmele pe internet sunt unul din cele mai puternice instrumente de promovare  pentru orice afacere.

Multumim Dianei pentru acest articol

Sursa ta de filme online


Nota Dianei: Inaugurez astazi rubrica de Guest-Posturi prin care puteti publica pe blog  informatii despre activitatile voastre.

Va astept cu drag,

 Diana Popescu

2 vaci- Poveste socio economica-via Infographic
Portofoliu si resumee- free online
Idee de afacere profitabila in 2013


Filme online- tendinte in 2013 Filme online- tendinte in 2013 Reviewed by Diana Popescu on august 04, 2013 Rating: 5

Un comentariu:

Un produs Blogger.